Login sebagai Guru Akademik Biasa


Menu login sebagai guru.
Guru mempunyai akses untuk mengisi soal selidik Instrumen Pandangan Guru Terhadap Pelaksanaan Program Guru Penyayang dengan menekan imej <orang bertiga>. Tujuan instrumen ini adalah untuk mendapat maklumat awal berkaitan kefahaman seorang guru terhadap program guru penyayang ini.

Senarai borang pandangan guru yang telah disimpan dalam database sistem
Setelah menekan imej <orang bertiga>, guru akan dibawa kepada senarai maklumat instrumen pandangan guru. Guru boleh melihat rekod rakan sejawat menjawab instrumen yang sama. Ini adalah kerana semua instrumen bersifat anonymous, hanya yang mungkin membezakan setiap data yang disimpan adalah alamat IP pengguna berkenaan. Untuk mengisi soal selidik baru instrumen pandangan guru, klik <Tambah Soal Selidik>.

Borang online Instrumen Pandangan Guru

Terdapat 6 item yang perlu dijawab oleh guru. Guru cuma perlu menekan butang radio, sama ada Ya ataupun Tidak. Seterusnya klik <Hantar dan Simpan>. Skor akan dikira secara automatik.

Instrumen Penilaian Keberkesanan Program Mentor Mentee untuk diisi oleh Mentor
Untuk mengisi instrumen penilaian keberkesanan program mentor mentee (mentor), klik imej <orang baju biru> pada menu login guru. Guru akan dipaparkan maklumat instrumen mentor, guru perlu klik <Tambah Soal Selidik> untuk mengisi instrumen kosong. Terdapat 8 item yang perlu diisi oleh guru selaku mentor. Pengiraan mata dilakukan secara automatik. Klik <Hantar dan Simpan>.

0 ulasan:

Catat Ulasan